ITZY "달라달라(DALLA DALLA)" VOICE TEASER

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Wednesday, February 6, 2019
  • ITZY "달라달라(DALLA DALLA)" VOICE TEASER

    Find ITZY "IT'z Different" on
    iTunes & Apple Music https://goo.gl/hBD3xS
    Spotify https://goo.gl/n2S3iS

    [ITZY Official]
    http://ITZY.jype.com
    https://www.youtube.com/c/ITZY
    http://www.facebook.com/OfficialITZY
    http://www.twitter.com/ITZYOfficial
    http://fans.jype.com/ITZY

    #JYP #ITZY #있지

    Copyrights 2019 ⓒ JYP Entertainment. All Rights Reserved
  • Source: https://youtu.be/HetkhGK-vRs
Loading...

Comment

  • Black Star

     (Feb 6, 2019)

    JYP universe WG - that's how i am all daygot7 - i am metwice - i am going to be a starstray kids - i am not - i am who - i am youItzy - i don't care what they say i am just who i am.

  • Miss Baland

     (3 days ago)

    MissA?

  • Asdina nur

     (Feb 6, 2019)

    Jyp in past : 2pm, 2am, 8eight, twice, got7, day6, 5live, 15&Jyp 2.0 : I Am me, I am not, I am who, I am you, etc.

  • Chewy Yoda

     (3 days ago)

    Who's here after watching Episode 1? lmao

  • Queen Lalisa

     (1 day ago)

    Lmao me

  • uncultured hoe

     (2 days ago)

    lmao me

  • Momo loves food

     (Feb 7, 2019)

    THEY ARE ROBOTS!?!?

  • Marianne Joy Laquio

     (Feb 16, 2019)

    Lol

  • Venus

     (Feb 12, 2019)

    JAJJJJAJJAJA

  • Pranpriya Jeon

     (Feb 7, 2019)

    Group's name: ItzyFandom name: BitsyHaters name: Spider*PS: I'm just joking 😂 but their short teaser is lit y'all, imma wait for their debut song for sure🤯*

  • Nayla Zahara

     (3 days ago)

    Haters should be "shitzy" :)

  • Momo l

     (3 days ago)

    +hak dog 👏👏👏yee

  • NEVER LET EXO & NCT PLAY MAFIA

     (3 days ago)

    Whos here after watching the ep 1 of them recording this!?

  • Ninelieofdawn m

     (3 days ago)

    Me lol

  • InternetsNathan

     (Feb 6, 2019)

    *I don't know who pissed off ITZY but they better hide*

  • Justin wong

     (Feb 7, 2019)

    +Bangpinkwise kick ass by *SPITTING* u r totally wrong bitch...once are supporting itzy....once r not like other toxic fandom just like u....

  • Defsoul will produce the SOTY

     (Feb 6, 2019)

    +Bangpinkwise kick ass by *SPITTING* Blonks were really irritating, yeah ofc most of them were newbies in KPOP that's why they are so keyboard warriors like they know everything abt KPOP.

  • broccoli bang Christopher

     (Feb 7, 2019)

    The current Active JYP family in a nutshell.*GOT7* the older responsible and mature brother*Twice* the good helping and kind sister*Day6* the artsy cousin who is still humble*Stray kids* the rebel teen brother who is the 'bad boy'*ITZY* the sassy sister who will not hesitate to clap back

  • TheDepressed Ballerina

     (3 days ago)

    broccoli bang Christopher 😂

  • Harmony Funtime

     (3 days ago)

    i'd like a huang renjun for my birthday please She said "current active groups" those groups aren't active anymore or at the moment

  • OnceArmy CarUniBle

     (Feb 6, 2019)

    When I'm watching this the words that automatically and keep repeating In my mind is... *IM GONNA BE A STAR*

  • gabbyella keziafanya

     (3 days ago)

    😂😂😂😂

  • XD XD

     (Feb 11, 2019)

    *NAYEON LEFT THE CHAT* HAHAHA

  • Samantha Alfaro

     (3 days ago)

    Who is here after watching their first episode???

  • FIONA DC

     (Feb 6, 2019)

    Im so glad she's started making her own music!!!!!Google Translate unnie fighting!1!1!1!

  • Whinypersonwhowontshutup

     (Feb 15, 2019)

    😂😂😂😂😂

  • Potatoe Fat

     (Feb 10, 2019)

    lol